چهارشنبه، آذر ۰۷، ۱۳۸۶

خدا را شکر

خدا رو شکر؛ من می­تونم راه برم ... کسانی هستند که هیچ­وقت نتوانسته­اند حتی یک قدم بردارند.
خدا رو شکر؛ من می­تونم تمام زیبایی­های پیرامونم رو ببینم ... کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه است.
خدا رو شکر؛ من می­تونم به موسیقی گوش کنم ... کسانی هستند که تمام زندگیشون رو در سکوت و بی­صدایی سپری می­کنند.
خدا رو شکر؛ دل رئوف و شکننده­ای دارم ... کسانی هستند که انقدر دلشون سنگ شده هیچ محبت و احساسی رو درک نمی­کنن.
خدا رو شکر؛ من می­تونم کار کنم ... کسانی هستند که برای رفع کوچک­ترین نیازهای روزمرشون هم به دیگران محتاجند.
خدا رو شکر؛ به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم ... کسانی هستند که از این نعمت وافری که به من داده­ای بی­بهره­اند.
خدا رو شکر؛ که کسی هست که منو دوست داره ... کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچ­کس مهم نیست.

هیچ نظری موجود نیست: